Career Guidance

פגישה אישית בנושא הכוונה
מקצועית וייעוץ לימודים לצעירים

שני מסלולים הפועלים במקביל,

האחד מיועד לצעירים וצעירות אשר סיימו את שירותם הצבאי או הלאומי ומרגישים שחסרים להם כלים בבחירת תחום לימודים או מקצוע. מסלול נוסף למעוניינים לבצע שינוי קריירה ולקבל הכוון מקצועי להמשך דרכם.

יעוץ וליווי לאלה העומדים בפני צומת דרכים ואינם יודעים באיזו דרך לבחור, צעירים וצעירות אחרי שירות צבאי או לאומי המתלבטים האם ללמוד תואר, או לרכוש מקצוע, מה הכיוון הנכון להם ומה הקריירה שתספק להם שילוב של הנאה, סיפוק ופרנסה. וכן ליווי בוגרים ובוגרות, בעלי קריירה המבקשים לעשות שינוי או הסבה ואינם יודעים מהי הדרך המתאימה ביותר עבורם.

באופן כללי צמתי חיים מזמנים החלטות לא פשוטות ומאתגרות, חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע בעלי ידע, קשרים ויכולות להקל על הבחירה ולהעניק "ארגז" תובנות וכלים לבחירה מדויקת ומושכלת.  מאחר שלכל בחירה השלכה לטווח ארוך חשוב להתנהל נכון.

בתהליך אישי אני מלווה את לקוחותיי להכיר את עצמם, את היכולות והחוזקות ובונה יחד איתם תוכנית אסטרטגיה אישית אשר בבסיסה החזון האישי, המטרות והיעדים, שאיפות וחלומות. אנו ממפים תחומי עניין, כישורים, חוזקות וחולשות, צרכים ומשאבים. יחד מגדירים את משרת החלומות או הקריירה הרצויה בונים את התוואי הנכון להגיע אליו.

במהלך המפגשים אני מעניקה מהידע והניסיון שלי בעולם האקדמי והעסקי ומציגה סביבות עבודה שונות ומגוונות, סגנונות ניהול, הגדרות תפקיד שונות ועוד. הכל במטרה לייצר בהירות סביב תפקידים או קריירות נחשקות ולקבל את העובדות AS IS ללא כחל ושרק, על מנת שהבחירה תהיה מדויקת ומיטבית עד כמה שניתן.