Career in Law

תוכנית אישית למציאת עבודה במשפטים

חיפוש עבודה ואיתור משרה מתאימה לעו"ד בתחילת דרכו, הינו תהליך מורכב העלול להיות ארוך ומיגע, לכן אני כאן בשבילך.

בפנייה אלי מובטח לצד שיפור התודעה והבנה של המציאות, קבלת כלים מקצועיים ומשמעותיים, לפיזור הערפל ויצירת בהירות. חשוב לציין כי מדובר בעבודה של כוחות משותפים המייצרים תוצאות בשטח. אני מלווה את עו"ד שנמצא בראשית הדרך באופן אישי ומתווכת, בהתאם למשאבים האישיים, למקומות עבודה רלוונטיים.

לרשותי שיטות להקל ולייעל את אופן מציאת המשרה, תוך מעורבות, שליטה, ניהול התהליך באמצעות חשיבה אסטרטגית ויצירתית. תוך כדי נשדרג קורות החיים ונעשה הכנה מנצחת לראיונות עבודה.

קהל יעד נוסף הינם עורכי דין שלאחר מספר שנים במקצוע עריכת הדין חשים מיצוי וצורך בשינוי, ומעוניינים בהסבה מקצועית אך אינם יודעים במדויק לאיזה כיוון לפנות. תוך מיפוי הכישורים באופן פרטני ובלתי אמצעי, אני אדייק את הצרכים והרצונות שלהם. אני מאבחנת את המשאבים האישיים והעוצמות הפנימיות, מגבלות רגשיות, צרכים אובייקטיביים של מיקום ועניין ועוד. בעצם יחד אנו מגדירים את מקום העבודה המתאים והמדויק ברמה הפרסונלית תוך "ניקוי רעשי רקע", פרטים לא רלוונטיים או השפעות חיצוניות טורדניות.

לסטודנטים למשפטים, בתום פגישת הכרות קצרה אייצר פלטפורמה מתאימה ליצירת הזדמנויות עם הקהילה המשפטית באופן דיסקרטי ומדיוק למציאת התמחות.

בחלק האופרטיבי אני והלקוח מנתחים יחד מה חשוב לציין במסמך קורות החיים, כיצד ניתן לטייב את המידע ולהבליט יתרונות ויכולות על פני מועמדים אחרים. מדייקים את המסרים המילוליים מתוך כוונה שהמסמך יבלוט על שולחן המראיין ויקדם פנייה וזימון לראיון עבודה.

חשוב לי לומר כי אני ממפה ומתאימה את המסלול הנכון להשגת החזון האישי ומטרות העל שהוגדרו. מתוך הנתונים שנאספים נבנה מתווה ודרך פרקטית להתנעת ואיתור המשרה הנחשקת, מצוידים במידע עדכני, כלים ואפילו קשרים למציאת המשרה.

Interview Booster

הכנה לראיון עבודה ובניית קו"ח לעורכי דין ומתמחים

אני מאמינה כי ידע אפשר ללמד, אבל אישיות קשה מאוד לזייף. בסופו של דבר מה שמכריע בעניין קבלת מועמד מסוים לעבודה הוא החיבור שלו עם המראיין או המעסיק. לכן חשוב מאוד להתכונן בצורה נכונה ומדויקת. 

כולם מכירים את המשפט "אין הזדמנות שנייה ליצירת רושם ראשוני" וזאת לא קלישאה. הרושם שמשאירים בעת ריאיון הוא זה שלמעשה יקבע האם תתקבל או לא למשרה. לא פעם פגשתי לקוחות שטענו כי ראיון העבודה שסיימו כרגע היה מעולה והתפקיד אצלם בכיס, בעוד בפועל, זה היה רחוק מהמציאות. מה שהפיל אותם היתה מודעות עצמית לקויה. 

מתוך כך, אחד הדברים שאני עובדת עם לקוחותיי הוא הגדרת הפערים  בין איך שהאדם רואה עצמו ואיך הוא מעביר את הרושם הלאה, הן על הנייר בעת כתיבת קורות החיים, והן בפגישה פנים אל פנים. ההכנה מקיפה לראיון עבודה לעורכי דין ומתמחים, כוללת סימולציה, טיפים חיוניים למפגש עם המעסיק ומידע חשוב בדרך לקבלת המשרה.

כאשת מקצוע שליוותה מאות מועמדים לראיונות עבודה, אני מעבירה ללקוחותיי כללי "תעשה ואל תעשה" על מנת ליצור את הכימיה המתבקשת, כמו כן, בפגישת ההכנה אנחנו מזקקים יחד באופן מדויק את המסר הנדרש ועובדים על 'נאום המעלית' וכיצד לענות על שאלות בראיון עבודה.

כחלק בלתי נפרד מההכנה, אני מלמדת את היסודות של יצירת רושם ראשוני מנצח עפ"י 7 היסודות שפיתחתי.  היסודות הללו בשילוב עם "נאום המעלית" ידייקו את המסר ויסייעו לעבור בצורה חלקה כל ראיון.  בשילוב סימולציה, גמישות מחשבתית ופרואקטיביות, המפגש הראשון עם המראיין יהפוך לשיחה משמעותית ולא לעוד ראיון שגרתי.

ליווי 1X 1 וסימולציות ניהול ראיונות עבודה, מתמקד בשיפור סיכויי ההצלחה לקבל תפקיד נחשק, זה כולל בין היתר פעילויות כגון:

  • ביצוע תחקיר מקיף שיש לבצע טרם הריאיון
  • מתודולוגיה ליצירת כימיה בראיון עבודה עם כלים של פסיכולוגיה עסקית וחברתית.
  • יצירת 'נאום מעלית' רלוונטי ואפקטיבי 
  • כלים ואמצעים לתקשורת יעילה ומקרבת
  • התייחסות לסגנון וקוד לבוש, טיפוח, שפת הגוף, דרך נושאי שיחה ומיומנויות ניהול Small Talk, מענה על שאלות מקצועיות והתמודדות עם "התקלות".

 

קורות חיים המסמך לפתיחת דלת 

הנראות על הנייר כוללת בין היתר שימוש נכון במילות מפתח מרכזיות, הימנעות מטעויות טרמינולוגיה, ניסוחים ומדויקים, הקפדה על שפה תקנית, עובדות נכונות והדגשת היתרונות. כל זה במטרה להביא אותך עד המפגש עם המעסיק.

I will enhance your

• מודעות עצמית • כישורי ראיון • מערכות יחסים • השפעה • חשיבה אסטרטגית • מיינדפולנס • תקשורת • כישורים בינאישיים • הקשבה פעילה • נוכחות מנהלית ועוד…