Career Groups

סדנאות והרצאות

את הידע הרב והניסיון אותו צברתי אני אוהבת להעביר הלאה בהרצאות וסדנאות. הנושאים מגוונים ועוסקים בעיקר בכל הקשור בעולמות הקריירה: איך לעבור ראיון בהצלחה, כלים להתקבל לעבודה, כיצד לעביר רושם ראשוני מנצח, מוטיבציה בחיפוש עבודה וכד'. 

הסדנאות מיועדות  לאקדמאים ולעו"ד בראשית דרכם התעסוקתית ולאנשים הנמצאים בצמתי דרכים מקצועיות במטרה להעניק את הכלים הנדרשים להצלחה בעולם התעסוקה. משתתפי הסדנאות וההדרכות מקבלים כלים פרקטיים אשר מסייעים להם למצוא את דרכם ולהישאר רלוונטיים בזירות המשתנות ובדרכים שיבחרו ללכת בהן.  אני מעניקה יחס אישי לכל המשתתפים ומאפשרת חשיבה יצירתית פורצת גבולות, להשגת המטרות והיעדים אותם כל אחד ואחת מציבים בדרך להגשמת החזון.

בין ההדרכות ניתן למצוא מגוון רחב של נושאים לרבות, האומנות ליצירת רושם ראשוני, הדרך למציאת קריירה טובה יותר, הכוון תעסוקתי לצעירים אחרי צבא, העברת מסרים מילוליים ודיוק 'נאום המעלית' ועוד.

הסדנאות מתנהלות במסגרות שונות ובהזמנה מראש, ניתן גם לקיים הרצאות וסדנאות וירטואליות, כמפגשי ZOOM או כל טכנולוגיה אחרת להעברת הדרכות פרונטליות. את הסדנאות אני מעבירה במגוון שפות, עברית, אנגלית ופורטוגזית. בעבר העברתי הדרכות במסגרת לשכת עו"ד, מרכזי צעירים, המסלול האקדמי 'המכללה למנהל', 'שערי מדע ומשפט', רשת נשים, עירית ראשל"צ, עירית תל -אביב, עמותת 'רוח נשית' ועוד וכמו כן באופן פרטי.

סדנאות מובילות

סדנאות מובילות

מציאת עבודה והאומנות ליצירת רושם ראשוני חיובי במציאות משתנה

סדנת יעוץ לקבלת ערך משמעותי כדי להישאר רלוונטיים ולהעניק רושם ראשוני חיובי. הקניית כלים ליצירה של רושם ראשוני מנצח ואפקטיבי. מתן סקירה על השוק המשפטי כולל טיפים מאחורי הקלעים חשובים להצלחה.

 דיוק בכתיבת מסמך קורות חיים והצגת אישית לקראת פגישה פרונטלית או ראיון עבודה.

מועברת באופן מקוון באמצעות זום, סקייפ, גוגל  – באווירה אינטימית של עד 8 משתתפים.

 מיועדת לעורכי דין בעלי רישיון של עד שלוש שנים ומתמחים העומדים בצומת דרכים תעסוקתית.

איך לייצר מוטיבציה?

יצירת מוטיבציה והנעה למציאת הנתיב הנכון עבורך במצב של אי וודאות ומשבר. מוטיבציה הנובעת מהסקרנות הטבעית ומהתשוקה הקיימת. בסדנה יקבלו המשתתפים כלים להכרת הערכים אשר קיימים באנשים חדורי מוטיבציה, כיצד להתמודד עם הפחדים שקיימים בנו וכיצד לעמוד באתגרים, מיומנויות פנימיות מול מיומנויות נרכשות, בניית ציפיות וניהולם בצורה מיטבית, דיוק במטרות על מנת לייצר הנעה לפעולה, שיפור התקשורת הפנימית והחיצונית ועוד.

מיועד למחפשי עובדה העומדים בצומת דרכים תעסוקתית.

 

בניית מפה ליצירת קריירה טובה יותר

סדנה להטמעת ידע מעולם העבודה החדש. מיועדת לעורכי דין אשר מבינים כי לכל שינוי יש תועלות וגם מחיר וכי הקריירה הנוכחית שלהם אינה עולה בקנה אחד עם תחושת הבטן, הרגשות והרצונות שלהם. בסדנה הם יקבלו כלים על מנת לבצע את השינוי בצורה נעימה ובאופן הבטוח והנכון ביותר עבורם. כמו כן, נעמיק את תהליך ההעצמה – כלי בסיסי על מנת לעבור ממעגל הדאגה למעגל ההשפעה.

מיועדת לעורכי דין המעוניינים בשינוי או הסבת מקצוע.

 

בחירת מקצוע והכוון תעסוקתי לצעירים

סדנה חווייתית, מלאת הפעלות ותרגילים פרקטיים, אשר חושפת בפני הצעירים את הניואנסים של עולם התעסוקה האזרחי. המשתתפים יקבלו ערך רב בהכרות עם המקצועות השונים ומוסדות לימוד המתאימים לכל מטרה. בסדנה נעניק מחשבה עמוקה לכל הקשור בקבלת החלטות בנוגע ללימודים, פנייה לתחומים מסוימים ועוד, כולל מיפוי של המקצועות הרלבנטיים בשוק. עוד נבדוק כיצד לאתר את הכישורים והתשוקות הפנימיים, תוך ליווי בהתוויית הדרך הנכונה להשגת הקריירה הנכספת. ההדרכה תתייחס גם לאלמנטים של התנהלות כלכלית נכונה וקבלת החלטות מיטבית.

מיועד לצעירים וחיילים לקראת היציאה לאזרחות.

 

פרטים נוספים באמצעות המייל ros.career@gmail.com  

Legal Jobs
לוח משרות החמות

Legal Jobs
לוח משרות החמות

אמרו לך שקשה למצוא עבודה בתחום עריכת הדין בישראל?
אז אמרו!

נרשמים לעדכונים ומקבלים ממני:

  •  חשיפה למשרות מעניינות שלא תמיד מתפרסמות בערוצים הרגילים.
  • טיפים ודגשים שיעזרו לכם להיות אטרקטיביים יותר בראיונות עבודה.
  •  כל מה שצריך לדעת לפני (ובמהלך) פתיחת משרד.

* גם אני שונאת ספאם ותוכן חסר ערך…
לכן אשלח לך ניוזלטר מרוכז ומסודר אחת לתקופה ואשמור מכל משמר את כתובת הדוא"ל שלך!

דילוג לתוכן