מזל טוב התקבלת ואלו השבועות הראשונים שלך כעורך דין חדש במשרד!

כדי לבסס את עצמך מקצועית במשרד ולהתחיל ברגל ימין, להלן 12 הטעויות שכדאי להימנע מהן:
Facebook
Email
WhatsApp

1- מוכנות לפגישות–  אי מוכנות עלולה להזיק לתוצרים שלך. יש ללמוד היטב ולהגיע מוכן ומצויד במידע רלוונטי, מחקר ותקדימים משפטיים.

2- לא לנהל את הזמן בחוכמה – ניהול זמן נכון הוא המפתח לאיזון משימות מרובות ביעילות. יש להימנע מדחיינות, להתמודד עם עומס ולבצע תעדוף המשימות במטרה לעמוד בסטנדרטים גבוהים.

3- לפתח תקשורת לקויה – תקשורת יעילה היא חיונית במקצוע . אם לא הגעת לסוף דעתו של מי שחילק את המשימה, אל תהסס לשאול שאלות הבהרה, ובכך ליצור תקשורת טובה ומקצועית בעל פה ובכתב. הקשבה פעילה הינו סוד המשחק.

4- לזלזל במשובים: משוב חיוני ביותר לצמיחה ולשיפור הביצועים שלך. חשוב לשים לב בכל הזדמנות לביקורת בונה מהעמיתים, מלקוחות ומאנשי רשויות. 

5-לשכוח מועדים: לפספוס מועדים יכולה להיות השלכה שלילית על הלקוחות ועל המשרד. הגדר תזכורות, וצור מערכת שתבטיח שאתה עומד בכל המועדים.

6-להזניח מחקר משפטי: מחקר משפטי לא מדויק עלול להוביל לטיעונים שגויים. השקיע זמן במחקר משפטי יסודי כדי לתמוך בתיקים ביעילות רבה.

7-לא לבקש עזרה בעת הצורך: לא לפחד לבקש עזרה או הדרכה כאשר אתה לא בטוח לגבי סוגיה מסויימת. מומלץ לדעת להסתייע גם בחברים מהלימודים. עדיף לשאול מאשר לבצע טעויות קריטיות בגלל אגו מנופח.

8- להתעלם מאתיקה: שמירה על סטנדרטים אתיים חיונית לשמירה על המוניטין המקצועי שלך. הימנע מניגודי אינטרסים או הפרות של סודיות הלקוח.

9-לשכוח מפיתוח המקצועי: התחום המשפטי הינו דינאמי ומתפתח כל הזמן. יש להתעדכן לגבי חוקים, תקנות וספרות המקצועית, כמו כן כנסים מומלצים לפיתוח מקצועי.

10- לא לנצל גשרים: טפחו קשרים של אמון עם עמיתים, לקוחות ויועצים. שמירה על יחסי עבודה תקינים ימנעו מעימותים מיותרים. ותשאפו לשמור על התנהגות הולמת בכל עת.

11- לא לבדוק הטיוטה פעמיים או יותר: לשגיאות במסמכים משפטיים עלולות להיות השלכות חמורות. בדוק תמיד את דיוק העבודה שלך, במיוחד כאשר אתה עוסק בסוגיות משנות חיים.

12- למהר להסיק מסקנות: הקשב בקפידה לפני גיבוש דעות או מתן ייעוץ. למהר להסיק מסקנות ללא הבנה מעמיקה עלול לגרום נזק.

אם תעניק תשומת לב מרבית למלכודות הפוטנציאליות הללו ותלמד מכל הטעויות תוכל לנווט בתפקיד החדש שלך בצורה יעילה יותר ולמצב את עצמך להצלחה ארוכת טווח כעו"ד.

נכתב בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים.

אמרו לך שקשה למצוא עבודה בתחום עריכת הדין בישראל?
אז אמרו!

נרשמים לעדכונים ומקבלים ממני:

  •  חשיפה למשרות מעניינות שלא תמיד מתפרסמות בערוצים הרגילים.
  • טיפים ודגשים שיעזרו לכם להיות אטרקטיביים יותר בראיונות עבודה.
  •  כל מה שצריך לדעת לפני (ובמהלך) פתיחת משרד.

* גם אני שונאת ספאם ותוכן חסר ערך…
לכן אשלח לך ניוזלטר מרוכז ומסודר אחת לתקופה ואשמור מכל משמר את כתובת הדוא"ל שלך!

דילוג לתוכן