יצירת Trust המפתח להזדמנויות חדשות ופתיחת דלת

עבודה היא חלק מחיינו, לכן לגרום לאנשים להבין את מקומם ביחס לעולם העבודה הינו מאתגר וזה בדיוק מה שסילביה (שם בדוי) ועוד רבים מכם, עו"ד, שיתפתם אותי בתקופה אחרונה של משבר.
Facebook
Email
WhatsApp

סילביה ואתם סיפרתם לי שנאלצתם לקבל על עצמכם חופשה "בכוח" (חל"ת). כולי תקווה שדברים יעשו ושלא תצטרפו גם אתם למעגל האבטלה.

כאשר סילביה הפנימה שהמציאות כעת הינה קשה היא רצתה לנהל את הסיטואציה (של החיפוש) ולא ההפך, לכן פנתה אלי, פניה לאשת מקצוע ומאמנת קריירה סימלה עבורה ומינוף ההשפעה שהתבטא בחיפוש עבודה לא קונבנציונלי. במילים אחרות, בהמשך לתהליך רצתה להעזר בפניותיי היזומות למעסיקים וביצירת הזדמנויות עבורה בשוק גם כאשר אין פרסומים כאלו.  

כבר מספר שנים אני דוגלת בשיטת הכרות, אסטרטגיה וכתיבת תוכנית פעולה. למעשה החיבור בין המעסיק ובין המועמד ביצירת  ה- TRUST שיעורר אצל המעסיק הסתקרנות לגבי אותו מועמד, גם אם ברושם הראשוני הנתונים אינם חד משמעיים להתאמה למשרה יתרה על כך כאן בא לידי ביטוי הניסיון המוכח שלי בשיווק  מטרתי היא לגרום למעסיק להעניק תשומת לב לאותו מועמד על מנת "שיראה" אותו. ובכך לייצר הזדמנות! בהתרגשות אני מצטטת את סילביה:

"רוזנה היקרה, אני מבקשת להודות לך על האפשרויות הרבות שפתחת בפני וההארה לגבי התנהלותי בכל הקשור למציאת עבודה במשפטים, ובנוסף חשוב לי לשבח הרצון הכנה והאמיתי שלך לסייע לי להגיע למטרה וכתוצאה לכך גרמת למעסיקים לראות אותי – שוב תודה – אני לא רואה בזה מובן מאליו".

בלי להניד עפעף, מדובר בעזרה והשקעה הנותנות מענה ליצירת מותג אישי באמצעות שלושת אלמנטים במטרה להפוך כל מועמד משלילי לחיובי:  מי הוא, מה הוא מסוגל לעשות, ומה הערך שלו לאותו מעסיק.  לשם כך חשוב לבנות אסטרטגיה ולתכנן את הצעדים בזהירות ובדרך הנכונה.  לעולם לא נשמיט את הניסיון התעסוקתי הקודם שאולי פחות מתאים לאותו משרה, ההפך הוא הנכון, אני מאמינה כי זכותו של המעסיק לקבל תמונה כוללת על המועמד. אך בדרך  נדאג לתקן, להוריד, להוסיף, ללמד, ולהנגיש את הכישורים שלו הניתנים לעברה מתפקידים קודמים לעבר החדשים.

נכון,  לבסוף האתגר שלי הוא לפתוח את הדלתות הנכונות, אך אפילו לאחר שפתחתי אותן על המועמד כדאי להשקיע באומנות הנתינה כדי לבנות את המאפיינים הנדרשים ביותר לעולם העבודה החדש:  שמחה ומשמעות.

לקבלת פרטים על תהליך אומנות הנתינה ולהתקבל לעבודה אתה מוזמן להשאיר פרטים

אמרו לך שקשה למצוא עבודה בתחום עריכת הדין בישראל?
אז אמרו!

נרשמים לעדכונים ומקבלים ממני:

  •  חשיפה למשרות מעניינות שלא תמיד מתפרסמות בערוצים הרגילים.
  • טיפים ודגשים שיעזרו לכם להיות אטרקטיביים יותר בראיונות עבודה.
  •  כל מה שצריך לדעת לפני (ובמהלך) פתיחת משרד.

* גם אני שונאת ספאם ותוכן חסר ערך…
לכן אשלח לך ניוזלטר מרוכז ומסודר אחת לתקופה ואשמור מכל משמר את כתובת הדוא"ל שלך!

דילוג לתוכן